lördag 10 januari 2009

Då var man 20 då! :)

Igår blev det ingen uppdatering av bloggen för jag hade fullt upp med att fylla år. 20 år blev jag denna gång! Tänk vad gammal man blir...
Hela förmiddan stod jag och fixade maten till middagen och gjorde tårtan. Det serverades rostbiff med kall, örtagårdskryddad potatissallad, rosenbröd och grönsallad och vin, öl eller cider att dricka till.
Till fikat hade jag gjort en egen frukttårta i light-modell (utan socker) med kardemummakryddat kaffe till. Enligt alla så smakade det bra!

De som var närvarande var min farmor, farfar och faster. Min goda vän A-K samt min familj. Dessutom fick jag grattis-sms av Mirja (mitt i natten nång gång :P) och Linda, så tack så mycket för det! <3
Min mormor och morfar kunde tyvärr inte komma just igår, men de skulle titta över en helg lite senare och min morbror och hans familj kommer idag, så jag får leka lite med Niklas!

Presenter fick jag också.

Oljefärger och penslar av A-K


Fint armband i silver med berlocker från Matssons guld


Skål, sockerskål och gräddkanna från Rörsstarnds serie Diné


Fina rosor av min faster Sandra


Tårtan jag gjorde


Stort tack till alla som gjorde dagen lyckad och alla Grattulationer!

Nu sitter jag bara och väntar på att Niklas ska komma, vi ska gå och åka skridskor. Jag tar med mig kameran så kanske det blir en liten uppdatering senare ikväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS !!!!!!!!!!!!