lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag, eller något ..
Inte någon vidare speciell dag eller så, jag tycker om folk som kan visa uppskattning en helt vanlig dag och inte bara känner att man "måste" för att det är alla hjärtans dag och att det förväntas utav dem, men klart att man kan fira och visa kärlek också idag (lite extra kanske!).
För mig har den dock varit som nästan vilken lördag somhelst, barnvakt till Felix och Amanda och bra filmer på tv. Visserligen har det varit ganska kul ändå, vi har spelat Wii!

Men alla hjärtas dag har ingen riktig stjärnstatus i år direkt.. Den kunde ha haft! Om inte allt bara var en underbar dröm, som försvann med detsamma jag vaknade imorse, men för ett ögonblick trodde&önskade att den var sann!

Man får helt enkelt visa uppskattning mot sin familj och vänner också! Så alla Bloggvänner och f.d Rosendalare, jag hoppas ni får en bra dag idag!

Just det! Kul med 2 svenska pallplatser på H 15 km Klassiskt sista genrepet inför VM med Anders Södergren och Johan Ohlsson
Kul också att skidskytte VM startat! Men jättesynd att VM går i ett snöfattigt, varmt och åskådarfattigt Sydkorea där spåret delvis ligger på en golfbana!?!? Ingen vidare första dag heller, men jag hoppas på Helena Jonsson i en kommande jaktstart, där hon startar som 5:a!
Räkna med att det kommer bli mycket idrottsåsikter från mig framöver!

Imorgon får vi besök av Niklas också! Ska bli underbart att få träffa honom igen! <3

Inga kommentarer: