söndag 15 mars 2009

Veckoredovisning

Nu har det blivit lite tunnt med inlägg denna vecka också. Anledningen är att vi har haft en utbyteselev boendes hos oss i veckan. Hon kommer från Belgien och har aldríg tidigare varit i Sverige så det finns mycket vi vill visa och berätta och hon åker hem på onsdag så det finns inte så mycket tid.
Sen fyllde min syster Amanda 11 år igår och vi hade huset fullt, kan man säga. Min farmor, farfar och morbror och hans fru kom, så det blev lite tid med Niklas också!

I måndags var jag på första innebandyträningnen. Det var kul, men lite ovant iom att jag inte spelat bandy på allvar sen skolan. Meningen var att det skulle vara träning i torsdags också, men efter måndagen kände jag av ryggen och eftersom jag sträckt den förut på gympan och knappt kunnat gå på ett par dagar, så valde jag att ta det lugnt då. Men det är redan bättre nu igen!

Inga kommentarer: