tisdag 20 oktober 2009

Labbrapporter!

Nu sitter jag i skolan igen, alldeles själv. Vi börjar inte förrens 8,15, men som alltid är jag här redan innan skolan ens öppnat. Det måste vara något fel på mig :)

Idag blir det Organisk kemi på schemat nu till lunch och efter det en timmes föreläsning om genteknologiska verktyg. Vad nu det kan vara?
Det är en ganska bra dag idag för vi slutar redan kvart över 2. Jag är så less på labbdagarna när vi går till 5!
Efter skolan ska jag och Fredrik skriva labbrapport till bioteknikkursen, som ska vara klar tills torsdag. Som tur är så har jag redan gjort allt på biotekprofilen på Rosendal och rapporten behövde inte vara så avancerad, så lär bli klara på en timme, vilket är tur då jag har en till kemirapport att skriva klart tills på fredag och en gammal att rätta. Jag lär drömma labbrapporter snart!

1 kommentar:

Mirja sa...

Hahaha, ja bara i detta fallet! ;) Hur är det med dig förresten, hun? Det ska bli jättekul att träffa er igen <3<3