måndag 7 juni 2010

Four days to go!

Vart har det finfina vädret tagit vägen? Hela helgen har det bara lyst sol och inte ett moln på himlen alls. Igår hjälpte jag pappa med hans lilla byggprojekt, vi ska bygga en ny trappa med soldäck och skjutdörrar i glas vid altanen. Mitt uppdrag bestod i att lassa stora stenar och transportera bort i skottkärran, vartefter de dök upp i våran gräsmatta när man grävde. Idag har jag träningsvärk i både armar och rygg, så det här med gym kanske man ska slopa nu?!
Vi har verkligen kollosalt mycket sten och skämtsamt frågade jag pappa om vi inte skulle passa på att göra en gärdesgård av sten när vi ändå var igång. Skämtet uppskattades inte på rätt sätt kan jag meddela :)

Tennismatchen gick ju sådär när allt kommer omkring, men hej! dryga 5 miljoner i andra pris! Tack så mycket!

Nu räknar jag ner dagarna till fotbolls VM: 4 dagar kvar!

Inga kommentarer: