onsdag 14 januari 2009

Familjeutflykter och födelsedagsfirande

Nu har det gått ett par dagar igen sen jag senast uppdaterade.
Det har inte hänt alltför mycket. jag var på möte på arbetsförmedlingen igår och i söndags var jag i Knivsta hela dagen. I lördags var min morbror, hans fru och min kusin på besök och firade min födelsedag. Jag fick en vacker blombukett med rosor och nejlikor, en trisslott (som jag tyvärr inte vann något på) och en fin ask klädd i tyg med rosor på och innuti var en kopp med rosmönster på. mycket fin var den och den lär komma till användning. ska lägga upp en bild sen så ni kan få se.

Nu följer lite bilder, som jag lovade, från utflykten vid sjön.

Niklas blev trött och vilade sig litet i snön


Jag borrar hål i isen så vi kan pimpla


Sen grillade vi korv


Utsikten över måviken, vällen

Inga kommentarer: