måndag 13 april 2009

Vad kommer jag att bli av?

Nu har jag suttit och kollat upp eventuella program för studier till hösten. Min ansökan innehåller bland annat: Agronom, biomedicinare, molekylärbiolog, bioteknolog och biomedicinsk analytiker och jag har tagit reda på fakta om de olika utbildningarna. Vilken examen jag får, möjligheterna till jobb och att få arbeta med just det jag vill, samt lön.
Så vi får se hur det ser ut den 15 april när ansökningen ska vara klar, om jag har ändrat mig drastiskt eller fortfarande är inne på samma spår. Men det lutar åt biomedicin/bioteknikhållet.

Om 20 år har jag kanske forskat fram ett botemedel mot cancer eller fått nobelpriset i medicin eller ...

Nej nu är det bara jag som drömmer och är allmänt knäpp, bry er inte om det :)

Vi höres!

Inga kommentarer: