måndag 30 november 2009

Vinter nu eller?

Tänk att hela november också passerat nu! Det är nästan läskigt vad fort tiden går och ändå känns det inte som om man hinner med allt man ska göra heller.

Igår var jag på julmarknad- igen! Men det är faktiskt kul, den här gången var vi i Sigtuna som är en liten stad som jag gillar, liknar lite grann Luleå, så jag får väl minnen därifrån :)

Nu är jag igång med allt handlande av julklappar! Har fixat två stycken av kanske femtonhundra ^^
Men det ska bli så himla skoj att fira jul, trots att jag har tenta den 14 direkt när jag kommer tillbaka. Det är bestämt nu att min morbror och hans familj kommer! Samt min farmor och farfar och några andra vänner till familjen. Så det blir fullt hus, till skillnad från förra året då vi firade ensamma. Om bara snön ville komma också ...

Allt väl med er tjejer?!

Inga kommentarer: