måndag 18 januari 2010

ny termin!

Jag var ledig ifredags, eller rättare sagt var det en frivillig lektion som jag absolut inte behövde gå på, ingen annan gjorde det heller men jag kanske skulle gjort det nu när jag vet hur utgången blev ...
Jag jobbade istället, på förskolan och fick veta, lagom när jag kom dit, att flera barn fått åka hem med misstänkt magsjuka och halsont. "Och" tänkte jag, men aj så fel jag fick!
Vaknade på lördagen med huvudvärk och känningar i halsen! Typiskt! Dock börjar det gå åt rätt håll, vilket är positivt, hoppas jag slipper en dunder-hals-ont-sjukdom och att det för en gångs skull inte bryter ut!

Nu börjar en ny termin och vi ska läsa cellbiologi parallelt med immunologi och det verkar jättekul! schemat är slappt också, så förhoppningsvis kan man klämma in lite timmar på jobbet ibland och extra pengar på kontot!

Inga kommentarer: