måndag 15 juni 2009

Sysslingar på besök från fjärran land ..

Nu har det varit mycket ett tag. Men det hör väl sommaren till antar jag :)
Slutet på förra veckan var jag på två skolavslutningar, det var mina systrar Amanda och Evelina som hade avslutning.
I lördags var hela familjen på en släktträff som vi anordnat för våra 3 sysslingar och deras föräldrar, de är på besök i Sverige från USA och var här i tre veckor. Vi hade jätteskoj och år god mat och lekte fåniga lekar hela kvällen. Det var bra också att man fick använda sin Engelska lite grann, men när man hållit på så hela kvällen slutade det med att man svarade på engelska till alla andra med.

På söndagen tog jag och Tessi med Sarah, Victoria och Timmy in till stan för att titta på beachvolleybollen på Vaksalatorg, men det regnade så mycket att vi ledsnade ganska fort. Istälet åkte vi och köpte pizza med hem till farmor och spelade kort resten av dagen. Vi bestämde att de skulle äta middag med oss på torsdag innan de åker hem på lördag igen.

1 kommentar:

Toffie sa...

Hejsan Cammimilla!

Vet du att det är jättelänge sen vi sågs? Och pratade? Hörde på villovägar att du tagit körkort, varför har du inte sagt något?? =O Grattis!! Sen tänkte jag ju faktiskt kolla om du dissar mig lite... Kommer du till Östammar den 4e? Det skulle vara jättekul om du kunde komma...

Puss <3<3