tisdag 23 mars 2010

Cellbiologi och Immunologitentamen klara!

Nu har jag äntligen gjort både immunologi och cellbiologitentamen! Jag tror det gick bra. Är 99% säker på att jag är godkänd på cellbiologin och med lite tur blir det kanske en 4 på immunologin, så jag är nöjd! Har gjort mitt bästa iaf.

Nästa kurserna blir Genetik I och II, de ska tydligen läsas parallelt och tentan för genetik II ligger före den i I. Vilket låter lite knäppt?
Men jag ser fram emot Genetikkurserna. Nedärvning a la Mendel och skrynkliga ärtor kan man inte få för mycket av :)

Sen ska vi som smått börja planera till Syv-mässan den 21 april. Jag hoppas att det blir en dundersucce och ett skönt litet sidoprojekt til genetiken ^^

Till helgen blir det Stockholm för min del! Längtar massor, dels träffa "girlsen" igen :) och sen se Stefan också. <3
Gud vad det känns skönt att skolan lugnat ner sig igen!!

Inga kommentarer: