söndag 6 september 2009

Första nolleveckan!

Nu är den första nolleveckan över. Både skönt och jobbigt!
jag har inte haft normal sömn på en vecka nu och det börjar kännas av i huvudet.
Samtidigt har det varit förbaskat roligt och jag hoppas verkligen att denna utbildning är som jag har förväntat mig, då kommer jag stormtrivas!

Igår hade vi sångboksmiddag. Hela sittningen tog drygt 5 timmar och när kaffet serverades vid halv tolv var de flesta, antingen trötta eller för packade för att stå upp :)
Efter det blev det dans och pub på kåren och innan jag var hemma i morse var klockan halv tre, men jag var glad iaf!
Tyvärr var jag sååå dum att jag glömde kvar kameran i bilen, så några bilder blev det inte tyvärr =(

nu måste jag rusa om jag ska hinna med bussen! Ska nämligen till Stockholm och träffa Emma och Mirja <3
Jag kan komma med en lite mer detaljerad beskrivning av sångboksmiddagen ikväll kanske?

Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: