söndag 27 september 2009

Labbrapporter, dugga, tenta och inlämningsuppgifter...

Gah!! hela helgen förstörd igen!
Mina kemilärare tror på allvar att vi ska hinna med allt detta, från förra veckan och till veckan som kommer:

* Hade inlämning på ett par uppgifter i måndags

*Hade inlämning på ett par kemiuppgifter i torsdags, de gamla rättades (från måndagen)och jag fick nya som ska in nu på måndag

*Hade dugga i fredags, den gick ok

*Som sagt, så har jag nya inlämningsuppgifter som ska in på måndag (imorgon)

*Inlämning av labbrapport på tisdag, på de fyra laborationerna vi gjorde på 8 timmar i tisdags.

*Lämna in gamla labbrapporten, på måndag, som jag fick lite rest på.

*Ny 8-timmars labb på tisdag, som vi ska ha gjort ett diagram till, innan som förberedelse. Får då också en ny labbrapport som ska lämnas in tisdagen efter labben gjorts.

*Tentamen på måndag om en vecka + allt plugg till den

*Ny omgång av inlämningsuppgifter som vi får på måndag och som ska in på torsdag.

Det är vad jag gjort senaste veckan och ska göra. Dessutom ska jag läsa "Helix- i bioteknikens tjänst" inför en föreläsning på torsdag, som tur är så känns boken väldigt hemtam för min del sen gymnasiet, det tackar vi för :)

Men jag hinner iaf med en liten uppdatering från veckan som vart, även om det mest är plugg! Men hej, jag har själv valt det!

Inga kommentarer: