måndag 31 augusti 2009

Inskrivning

Nu är jag hemma från inskrivningsdagen på SLU och Bioteknologprogrammet.
Det blev en ganska lång dag som började vid 9 och slutade vid 19 och en lååång bussresa hem. Gud jag måste flytta!

Men dagen vart otroligt lyckad. Helskön klass på ca 19 personer, lagom tycker jag.
Utbildningen verkar jätterätt och hela dagen full av diverse aktiviteter.
Lekarna vid nollningen är galna! Helt oseriösa, barnsliga och onödiga men ack så roliga :)
Det är kul att få leka fastän man är vuxen och borde bete sig normalt. Att alla andra också leker gör det hela bara mer ´naturligt!

Imorgon blir det mera introduktion till första kursen, lite grötfrukost m.m.

Nu ska jag hinna med några timmars sömn innan jag ska upp i ottan och vandra runt i min DeLaval-keps ^^

Inga kommentarer: