måndag 21 december 2009

Dumma sjukdom ...

Nu börjar det sakta gå upp för mig att det bara är 3 dagar kvar till jul. 3 dagar!! jag har helt tappat all fattning om tid och rum och jag tyckte det var igår det var slutet på november. hallå vad har jag missat egentligen :S
Förhoppningsvis hinner jag "vakna till" lagom till skolan börjar igen, om jag nu bara kommer ihåg att jag börjar den 14:e igen :)

jag blir jätteless på att jag alltid ska bli sjuk också till fel tidpunkt och nu också lagom till julafton. jag vet inte om det beror på att man har så mycket att göra hela tiden och är så spänd inför alla tentor och uppgifter i skolan. Så när man väl får ledigt och slappnar av så gör immunförvaret detsamma!?
Förkylningen har iaf vänt upp och ner på hela min upplagda plan, så nu åker jag istället hem till mamma och pappa imorgon, över julen och är förhoppningsvis frisk igen till mellandagarna, så jag kan fortsätta på mitt förutbestämda schema. Då blir det Sthlm nån dag och kanske över nyår med, sen i januari åker jag tillbaka till uppsala, låser in mig och börjar plugga till tenta den 14:e, vad roligt det låter ^^

Inga kommentarer: