lördag 12 december 2009

Vadslagning!

Blir ett kort inlägg här, för om ca 15 minuter drar dagens höjdpunkt igång, gissa vad?
Skidskyttet! eller rättare sagt jaktstarten och man måste ju säga att Sverige har ett ypperligt läge! Jag tror att Helena kommer göra ett bra lopp igen, hon skjuter så bra att jag inte tror hon får mer än kanske en bom, så pallplats där iaf. ACO har ju varit desto svajigare när det gäller skyttet, men hon kan alltid överraska och klarar hon sig på två-tre bom kan hon också vara med högt upp! De har ju iaf ett bra försprång till de bakomvarande.
Tänk om det skulle bli en dubbel igen! Inte för att jag tror det men om det skulle inträffa, ja då, då vet jag inte vad jag ska tro, förutom att Sverige har en grymt stor medaljchans i OS i Vancouver. Jag kan säga så här: Om sverige tar ytterligare en dubbel eller om ACO och Helena står på samma prispall idag igen då ska jag slå slag i saken och gå och tatuera mig! Och inga undanflykter då, för nu är det dokumenterat på nätet =P
Jag får helt enkelt se det som ett tecken, att det är något som ska göra helt enkelt, haha...

Hoppas på Sverige nu!

Inga kommentarer: