måndag 7 december 2009

Lycka!

Något som jag verkligen är svag för är Daughtrys låtar! De är helt fantastiska, både texter och melodi. Jag tror att jag känner så speciellt för dom, för att vissa låttexter passar så bra in i mitt liv eller saker som jag tycker och tänker. Jag blir så glad av dom!
Life after you är riktigt vacker och sorgsen. Jag kan både skratta och gråta när jag hör den. Det är den som jag gillar mest just nu, cela me convient, tout simplement!

Mina favoritrader:

All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughin' with you
I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you

Last time we talked, the night that I walked
Burns like an iron in the back of my mind
I must've been high to say you and I
Weren't meant to be and just wastin' my time

Oh, why did I ever doubt you?
You know I would die here without you


Jag bara ler, men blir samtidigt ledsen, så fort jag lyssnar på den :)
http://www.youtube.com/watch?v=m4gJN2NhSNI

Inga kommentarer: